Saturday, September 19, 2009

GTalk වල block ද කියල දැනගන්නෙ කොහොමද?

පහුගිය දවස්වල මට පුදුම වැඩක් වුනා. නිතරම chat කරන කෙනෙක් එක පාරටම chat නොකර හිටිය පුදුමෙ කියන්නෙ මුණගැහුනම සාමාන්‍ය විදියටම කතාකරනව අනික මගෙන් ඒ කෙනාට වැරැද්දක් උනෙත් නෑ ඉතිං මට මේක සෑහෙන්න ප්‍රශ්නයක් වෙලා තිබ්බෙ පස්සෙ හොයල බලද්දි ඒ කෙනා මාව GTalk, block කරල හේතුවක් නං මම දන්නෙ නෑ. මේක ලියන්න අරමුණ උනේ ඒකට හේතු හොයන්න නෙමෙයි. GTalk වල කවුරු හරි අපිව block කරලද කියල දැන ගන්නෙ කොහොමද කියල කියන්න.

මේකට මම පාවිච්චි කලේ Pidgin. මම Pidgin ගැන කලින් කියල තියෙන නිසා අයෙත් කියන්නෙ නෑ ;).
කරන්න තියෙන්නෙ මෙච්චරයි Pidgin වලට ගිහින් ඒකෙ
buddies --> show --> offline buddies
කියන එකට tick එකක් දාන්න මොකද කවුරුහරි අපිව block කලානම් ඒ කෙනා අපිට පෙනෙන්නෙ offline විදියට නෙ.



ඊළඟට අපිව block කළා කියල සැක හිතෙන කෙනාගෙ නම උඩ right click කරල get info කියන එක උඩ click කරන එක.

Image Hosted by ImageShack.us

එවිට අදාල පුද්ගලයා පිළිබඳ යම් විස්තරයක් පෙන්නුම් නොකෙරේ නම් එයින් ගම්‍ය වනුයේ එම පුද්ගලයා අපව block කර ඇති බවයි.

1 අදහස්:

dilanrf said...

;)

Post a Comment